اخبار

هود کن، تجربه خلق یک برند ایرانی خوشنام

can home appliances

اکنون از نخستین روزی که هود در ایران تولید شد، بیش از 40 سال می‌گذرد. این اتفاقی بود که با راه‌اندازی کارخانه تولید هود کن در ایران افتاد. تولید محصول هود در بازار داخلی در آن ایام به‌قدری نوآورانه بود که متخصصان شرکت کن ناگزیر بودند خود نسبت به تدوین استانداردهای تولید هود در کشور اقدام کنند؛ این ریل‌گذاری صحیح سبب شد بعدها دیگر تولیدکنندگان داخلی هود با رعایت همان استانداردها موفق به عرضه محصول هود در بازار داخلی شوند. از همین رو است که اساسا در بازار ایران، هود را با نام «هود کن» می‌شناسند.

امروزه نیز پیشگامی و پرچمداری شرکت کن در جایگاه رهبر بازار را می‌توان با بکارگیری فناوری روز در تولید نوآورانه‌ترین و به‌روزترین محصولات داخلی، متناسب با سلیقه مشتریان از طریق ارائه محصولات متنوع مشاهده کرد.

تاریخچه هود کن
لوازم خانگی کن

هودهای کن، از دیروز تا امروز

نوستالژی‌های کودکی و خاطرات امروز بسیاری از شما از آشپزی در خانه با مدل‌ کلاسیک 2000 کن با قابلیت نصب زیر کابینت گره خورده است. این هود بادوام هنوز در خانه‌های بسیاری از ما مشغول کار است. با این حال اکنون هودهای کن را می‌توانید در یک مدل کشویی، 5 مدل دیواری/ T شکل، 13 مدل مورب، 13 مدل مخفی، دو مدل جزیره‌ای، یک مدل باکسی و یک مدل ست هود، اجاق و فر، متناسب با نیاز و سلیقه و طراحی آشپزخانه خود انتخاب کنید.

پابه‌پای کیفیت رقیب ایتالیایی در ایران

برندهایی همچون الیکا، فابر و تفال از خوشنام‌ترین برندهای اروپایی در بازار بین‌المللی لوازم آشپزخانه هستند. ما در کن معتقدیم آنچه در این مجموعه تولید می‌شود، از نظر کیفیت، زیبایی و فناوری‌های بکار گرفته شده می‌تواند رقیبی سرسخت برای محصولات ایتالیایی الیکا باشد؛ با قیمتی کمتر از نصف محصولات الیکا، ضمانت 24 ماهه و با خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور.

نقشه تاریخچه هود کن

برای رسیدن به این سطح از کیفیت، هودهای کن از آزمایش‌های دقیقی سربلند بیرون آمده‌اند تا بتوانند انتخاب شما باشند.محصول ایرانی استاندارد با صادرات به 5 قاره استفاده از قطعات و مواد اولیه درجه یک، کیفیت طراحی بالا و تنوع در سبد محصولات، مزیت‌های رقابتی تعیین‌کننده‌ای برای محصولات کن است. هودهای کن، علاوه بر استاندارد ایران، با داشتن گواهینامه استاندارد CE اروپا، اکنون به بازارهای کشورهای گوناگون در پنج قاره جهان صادر می‌شوند.