بریف اجرایی کمپین: "تغییر کوچک، تأثیر بزرگ"
26 آبان الی 17 آذر
اطلاعات کلی کمپین
- نام کمپین: تغییر کوچک، تأثیر بزرگ
- تاریخ شروع و پایان : 26 آبان الی 17 آذر
- مدت کمپین: سه هفته
- هدف اصلی: معرفی تکنولوژی جدید «اروشف» و ایجاد آگاهی از برند و محصول فر
- بودجه کلی : 1.300.000.000 تومان
اهداف کلی کمپین
- تثبیت نام برند کن به عنوان تولیدکننده اصلی و مرجع در بازار فر ، با تأکید بر نقش کن بهعنوان نوآور در تولید فر با تکنولوژی هواپز در بازار.
- آگاهیسازی مشتریان از قابلیتهای خاص فرهای دوکاره (اروشف) و ایجاد تمایز رقابتی برای افزایش علاقهمندی به این محصولات.
- تشویق به خرید و نصب محصول با استفاده از ابزارهای انگیزشی مانند قرعهکشی و پاداش به مشتریان، تا مشتریان بیشتری به سمت خرید و نصب فرهای دوکاره هدایت شوند.
- بهبود تعامل با مخاطبان هدف در شبکههای اجتماعی و پلتفرمهای آنلاین برای ایجاد یک تجربه مثبت و جذاب از برند کن.
شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI)
- افزایش بازدید لندینگ پیج: دسترسی از طریق QR کد و تبلیغات آنلاین
- تعداد مشارکت در قرعهکشی: تعداد ثبت نامها و خریداران واجد شرایط
- نرخ کلیک و تعاملات آنلاین : اینستاگرام، تبلیغات بنری، VOD
- نرخ فروش در طول کمپین: فروش و نصب محصولات جشنواره
شاخصهای کلیدی عملکرد | ||
هدف نهایی | توضیحات | شاخص |
%20 افزایش | رصد میزان بازدید لندینگ پیج جشنواره که در سایت اصلی قرار دارد | افزایش بازدید سایت |
%15 افزایش | ثبت تعداد نصب محصولات نسبت به دورههای قبل | نرخ نصب محصول |
%10 افزایش | ثبت میزان فروش و خرید فرهای دوکاره | افزایش فروش آفلاین و آنلاین |
%20 افزایش | افزایش در بازدید، لایک، اشتراکگذاری و کامنتها | نرخ تعامل شبکههای اجتماعی |
مخاطبان هدف
- سن: افراد 30-40 ساله، خانوادههای دارای درآمد متوسط رو به بالا
- علایق و سبک زندگی: علاقهمندان به آشپزی، سبک زندگی مدرن و محصولات کاربردی
- نیازها: محصول باکیفیت و با تکنولوژی مدرن، با قابلیتهای چندمنظوره
پیامهای کلیدی کمپین
- شعار اصلی کمپین: تغییر کوچک، تأثیر بزرگ
- ساب اسلوگن: "فر با تکنولوژی هوا غذا"
- شعار قرعهکشی: خرید کن، نصب کن، دو برابر سود کن
استراتژی کمپین
- لایه آفلاین: توزیع اقلام تبلیغاتی شامل پوستر، QR کدها و استیکرها در فروشگاهها، هدفگذاری برای افزایش دیدهشدن برند کن در فضای فروشگاهی
- لایه آنلاین: تولید محتوا در شبکههای اجتماعی و اجرای تبلیغات ویدیویی و بنری از طریق پلتفرمهای یکتانت و صباویژن
- ایجاد انگیزه برای خرید : اطلاعرسانی درباره قرعهکشی هفتگی برای خریداران و ارسال پیامکهای یادآوری در مراحل خرید و نصب
- محتوای اینستاگرام و همکاری با اینفلوئنسرها: سه پست هفتگی و یک همکاری اینفلوئنسری در هفته برای اطلاعرسانی کمپین
استراتژی ارتباطات و کانالهای بازاریابی
کانالهای دیجیتال:
- وبسایت و لندینگ پیج جشنواره:
- به عنوان مرکز اطلاعات کمپین و قرعهکشی، لینک و تبلیغات به سایت هدایت میشود.
- هدف: افزایش بازدید و جذب کاربر.
- پلتفرمهای تبلیغات دیجیتال VOD و شبکههای تبلیغاتی:
- آپارات و فیلیمو برای تبلیغات ویدئویی با تمرکز بر معرفی قابلیتهای فر.
- یکتانت و صباویژن برای تبلیغات بنری و رپورتاژ خبری.
- بودجه:600.000.000 تومان.
- شبکههای اجتماعی (اینستاگرام و پینترست):
- تولید محتوای تعاملی و خلاقانه شامل ویدئوهای معرفی محصول، استوریهای قرعهکشی، و پستهای معرفی قابلیتهای دوکاره.
- هدف: افزایش تعامل و آگاهی مشتری.
- بودجه: 280.000.000 تومان (شامل 70,000,000 تومان هزینه تولید محتوا).
کانالهای آفلاین:
- فروشگاهها:
- ارسال پوسترها و اقلام تبلیغاتی شامل QR کد به 250 فروشگاه برای هدایت مشتریان به لندینگ پیج.
- نصب استیکرهای کمپین به طول 350 متر در فروشگاهها.
- هدف: آگاهیرسانی در محل خرید و ایجاد ارتباط با مشتری.
- بودجه: 200.000.000 تومان.
- گروه اطلاعرسانی فروش:
- ارسال بروزرسانیها به نمایندگان فروش در واتساپ و تلگرام و ایجاد انگیزه برای ارائه محصول به مشتریان.
- پیام: ارائه اطلاعات دقیق کمپین و تاکید بر قابلیتهای محصول.
پیامکهای اطلاعرسانی:
- پس از خرید محصول:
- متن پیامک: مشتری عزیز، تبریک! با خرید محصول کن، شانس شرکت در جشنواره "تغییر کوچک، تأثیر بزرگ" را دارید. با نصب محصول، شما در قرعهکشی شرکت خواهید کرد.
- پس از نصب محصول:
- متن پیامک : مشتری عزیز، نصب محصول شما در جشنواره ثبت شد. شما در قرعهکشی هفتگی جشنواره "تغییر کوچک، تأثیر بزرگ" شرکت داده شدهاید. موفق باشید!
- اعلام برنده شدن در قرعهکشی:
- متن پیامک: تبریک! شما در قرعهکشی هفتگی جشنواره "تغییر کوچک، تأثیر بزرگ" برنده شدید. لطفاً برای دریافت کد اعتبار خرید خود به سایت کن مراجعه کنید.
- یادآوری هفته بعدی قرعهکشی:
- متن پیامک: مشتری عزیز، قرعهکشی هفتگی جشنواره "تغییر کوچک، تأثیر بزرگ" در حال انجام است. با نصب محصول خود تا هفته بعد شانس شرکت در قرعهکشی را دارید.
تقویم اجرایی کمپین
| ||
فعالیت | توضیحات | روز |
شروع کمپین تبلیغاتی آنلاین و آفلاین | انتشار ویدئوهای تبلیغاتی و بنرها | روز 0 (آغاز) |
ارسال پیامک اطلاعرسانی به خریداران جدید | اعلام شروع جشنواره | 26/08/1403 |
انتشار پست اینستاگرامی اطلاع رسانی | معرفی محصول و اعلام آغاز قرعهکشی | 29/08/1403 |
یادآوری نصب محصول به مشتریان با پیامک | افزایش شانس قرعهکشی | 03/09/1403 |
اعلام نتایج اولین قرعهکشی | ارسال پیامک به برندگان | 04/09/1403 |
انتشار پست دوم اینستاگرامی اطلاع رسانی | یادآوری جشنواره | 05/09/1403 |
دومین قرعهکشی و ارسال پیامک به برندگان | اطلاعرسانی و تشویق نصب محصول | 10/09/1403 |
انتشار پست سوم اینستاگرامی اطلاع رسانی | معرفی قابلیت اروشف | 11/09/1403 |
قرعهکشی نهایی و اختتامیه کمپین | اعلام نهایی برندگان و پایان جشنواره | 22/09/1403 |
کانالهای مکمل ارتباطات یکپارچه
- گروه اطلاعرسانی فروش: بروزرسانی مستمر به نمایندگان فروش از وضعیت موجودی فرهای دوکاره، ارسال ویدیوهای آموزشی در واتساپ و تلگرام.
- اپلیکیشن شرکت: افزودن بخش ویژه جشنواره برای دسترسی به جزئیات کمپین و اطلاعات محصولات.
- لینکدین و توییتر: بازنشر محتواهای کمپین، اعلام نتایج قرعهکشیها و تعامل با مخاطبان.
- بستهبندی و اقلام تبلیغاتی: درج QR کد جشنواره روی بستهبندی محصولات برای هدایت مستقیم مشتریان به سایت و لندینگ پیج.
برنامه ارزیابی و بهبود
- ارزیابی روزانه: بازدید لندینگ پیج، تعاملات در اینستاگرام و کلیکهای QR کد
- بازبینی هفتگی: بررسی بازدهی تبلیغات، بازخورد کاربران و بهبود در پیامهای ارتباطی