CAN - Home Appliances

صندوق انتقادات ، پیشنهادات و درخواست ها

ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، شما میتوانید از این بخش ، با مدیر عامل کن ، ارتباط مستقیم بر قرار نموده و پیشنهادات و انتقادات و درخواست های خود را بصورت مستقیم برای ایشان ارسال نمایید .

درصورت نیاز به پشتیبانی و سوال درباره ی فروش و راهنمایی در باره ارائه خدمات میتوانید در پورتال مشتریان کن ثبت نام نموده و از بخش ارسال تیکت ، درخواست خود برای واحد مربوطه ارسال نمایید .

ملاقات حضوری

درصورت نیاز به ملاقات حضوری میتوانید با استفاده از شماره تماس های زیر صفحه با ما ارتباط برقرار کرده و از طریق آدرس زیر به دفتر مرکزی لوازم خانگی کن مراجعه نمایید .

کارخانه شماره یک : تهران - خیابان دماوند - خیابان اتحاد-روبروی کوچه ی 14 ام-پلاک 67

تلفن : 77330460

کارخانه شماره دو : تهران - خیابان دماوند - سازمان آب - نبش خیابان خورشید - شماره 14

تلفن : 7353

تلفن های تماس

خدمات پس از فروش : 77145050
امور مشتریان : 7159

پست الکترونیکی

info@can.ir
support@can.ir
service@can.ir

ارتباط آنلاین با کارشناسان فروش

جهت ارتباط آنلاین با کارشناسان فروش , پیگیری نصب و شکایت از محصول از طریق ربات تلگرام به آدرس : Https://telegram.me/canhome_bot استفاده کنید. آموزش استفاده از ربات تلگرام کن : شما برای استفاده از ربات لوازم خانگی کن می توانید به راحتی ربات ما را به تلگرام خود اضافه کنید. برای شروع ابتدا در منوی سرچ تلگرام خود عبارت @canhome_bot را سرچ کنید. بعد از وارد شدن به صفحه ربات لوازم خانگی کن استارت (start) را بزنید تا شما نیز به جمع کاربران همراه ما در تلگرام بپیوندید. بعد از اضافه شدن ربات لوازم خانگی کن اینک شما می توانید از بخش فروش به کارشناسان فروش و محصولات جدید دسترسی داشته باشد همچنین از قسمت خدمات پس از فروش به پیگیری نصب و نمایندگان خدمات و شکایت از محصول دسترسی داشته باشید